沙灘貓的私家海灘

2005/07/18

今年最熱的一日...棒球決賽!

今日去了看棒球決賽! 為了今期的棒總季刊《上壘》可以有多些照片, 我也只好硬著頭皮去充當臨時攝影師了。全年最熱的一日, 我在球場上沒有陰頂, 沒有帶帽子, 只是乾蒸蒸的在草地上暴曬。。。差點兒中暑。。。

今次決賽是日本人隊--Romaiguys VS. 美國人隊--CitiBatters。不多說了, 我把我今日的部份戰利品放上來了, 圖片可按圖放大。


3 comment(s):

哇...你仲話要請教我影相...你呢輯相都不知幾出色............d相好有動感呀

By Blogger Ric Tse, at 3:31 上午  

To Ric & 里斯

而家開始習慣部相機啦...其實因為我隻手細, 開頭好唔慣, 不過用耐就冇問題啦...0有你地兩個大C-cup 既鼓勵我好開心呀...
我會努力去影相架啦, 希望有朝一日可以升級單鏡反光啦XDDD
以後就要兩位賜交啦..XDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 2:07 上午  

XDD
我大A-Cup之嘛......XDD

By Blogger Ric Tse, at 11:18 下午  

Post a comment

<< Home