沙灘貓的私家海灘

2005/07/05

行元朗

我返到黎香港咁耐, 都未出過伴我成長0既元朗市...
今日無啦啦心血來潮, 想出一出元朗行下, 去番我以前"年輕"0既時候成日去0既地方。
十二點幾我自己一個人撘專車出元朗, 只係十分鐘車程就到啦。我選擇0係以前"恒香"0既專巴站落車, 因為我以前日日0係呢個站落車落左六年, 風雨不改...
於是我0係條街度行, 行左去千色廣場, 途中經過好多買菜0既攤擋。因為太熱, 忍唔住要飛入去千色涼冷氣...由於肚餓, 我又行過幾間以前成日去食野0既食店搵食, 但係好多都轉哂名轉哂老闆, 店依在...
其實以前每次我返香港, 都好少去元朗行, 感覺上變左, 但又唔係變左好多...所以對呢個地方又親切又陌生...
食完碗麯之後, 我又行左一陣啦, 睇下0的店啦...行下行下, 行左去勝利牛丸。之後行左過去元朗廣場...呢個亦都係我"年輕"時經常逛0既地方...
大約用左兩個鐘就行完, 元朗市, 好快行完...我今日0既旅程亦結束在元朗廣場, 0係果度我撘專巴返屋企...

0 comment(s):

Post a comment

<< Home