沙灘貓的私家海灘

2005/07/09

我敗了....

本來媽媽收拾得極之整齊﹑ 乾乾淨淨的我的房間, 我回來只是不到兩個星期就把它敗了 -.-
而家我間房已經多野多到行唔到路, 其實都唔係買左好多野je...都未正式出擊去shopping....講真, 我自問係一個都幾愛整潔0既女仔, 我0係澳洲自己住, 間屋都經常保持乾淨, 0的野都拾得井井有條。但係一返到黎香港, 0的惰性就完完全全發揮哂出黎...有阿媽拾屋喎...邊度洗自己拾架...點知媽咪尋晚同我講: 你間房好亂喎, 你快0的拾下佢啦...
死啦...阿媽而家唔再同我拾房啦...咁亂叫我一下子點收拾呀?

1 comment(s):

hihi, 你好嗎~ 我起喳咋個blog見到你...就入黎坐下~

你d貓貓好靚呀^_^

By Blogger Ric Tse, at 3:03 上午  

Post a comment

<< Home