沙灘貓的私家海灘

2005/07/15

遠方的貓爸爸加油

尋日去左戲院睇香港第一日上映的《荒失失奇兵》, 真係好好笑。呢套又將會係另一套我值得收藏DVD (當然係粵語版啦, 粵語版先搞笑, 有鄭中基配音做獅子阿力)。不過我覺得最搞笑都係隻長項鹿, 真係笑到噴血。

今日其實唔係好開心, 因為在遠方的貓爸爸遇到了一0的困難, 佢而家要好努力去面對。不過無論點, 我都會支持。加油!!

2 comment(s):

呢套我都想睇, 我好鐘意睇動畫電影, 宮崎竣係我至愛, 但pixar, dreamwork既動畫, 我都好喜歡~

但我更想睇神奇4俠 XDD
我最鐘意睇呢d超人打怪哭片~

你...隻貓無事吧? 希望他能渡過難關. Wish!

By Blogger Ric Tse, at 11:44 下午  

To Ric,

多謝你關心。年輕人總要勇敢地面對困難, 對嗎?
我都係宮崎駿FAN屎啊, 天馬行空的作品最0岩你啦...XDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 1:11 上午  

Post a comment

<< Home