沙灘貓的私家海灘

2005/07/13

舊同學

今日約左幾個中學時0既舊同學o係元朗聚舊。好開心呀, 都係以前最friend幾個, 有阿dom, 阿wing, ada 同emily。可惜阿may 有事黎唔到, 如果唔係都幾人齊。
我地今次係食日本野, 可惜等位都等左成粒鐘...我地一邊食一邊講0番0的舊事啦, 例如我以前上堂點曳點曳; 我地有邊個同學做埋0的衰野...等等...
而家阿dom 0係機場做HR; 阿wing 都仍舊在教中學; ada 係一個 social worker; emily 轉左做 trading, 剛剛由上海出trip返黎。而我嘛, 仍舊0係Sydney一間online business公司打工囉 ^^...
阿wing 提到佢班學生好曳, 最近出現左一對狂歡孖寶, 情形有如我當年同阿dom 一模一樣, 好難教, 好勞氣。上堂無端端會大笑, 無視老師講課, 坐唔定, 四周圍搞其他學同, 低能白痴行為一籮籮...咁我就同阿wing講: 算吧啦, 小朋友只要唔係學壞就得啦。百厭就由得佢地啦, 大個左會變架啦。睇下我? 人版!

真係架, 如果唔係我中學時咁曳, 多年後0既今日我地邊可以有咁多笑話講o番出黎呀? 堂堂一個女學同, 轉堂玩掟粉刷掟到落副學長個頭度, 跟住被副校長罰出走廊企到放學...諗返呢0的野, 我又真係幾威水...(笑)

1 comment(s):

而家諗返, 我中學時期實在太過規矩, 好多野都無試, 最痛恨自己無去追女仔!...唉!都係誤信校長所講, "中學生不應談戀愛"

By Blogger Ric Tse, at 3:32 上午  

Post a comment

<< Home