沙灘貓的私家海灘

2005/07/15

劍道的老師

香港六百幾萬人都可以俾我踫見, 十年前劍道的老師黎先生。
好開心呀, 我尋日撘青衣線時見到佢, 同太太同個女一齊。我行過去叫佢黎sir, 問佢認唔認得我? 佢梗係唔認得啦...我以前成打棒球又打劍道成個男仔咁, 而家女大十八變嘛...佢邊有可能認得我呢?
不過佢好記得我呀, 以前成班劍友來過我屋企燒野食, 黎太好深刻佢個女仲好細個, 成日去玩我個鋼琴...
黎sir都仲係咁啦, 頭髮白左囉...仲係成個日本人咁...哈哈...
道場多左好多人, 至於我認識的, 都仲係d老臣子啦...有鐘生啦, 山田-san, 明姐, 沙翁...等....其他的, 我都唔記得哂囉....
真係搞笑, 咁都俾我見0番黎sir...

0 comment(s):

Post a comment

<< Home