沙灘貓的私家海灘

2005/04/10

Palm Beach....




今日天氣好好, 所以一早起身同達達去旅行。目的地係開車北上個多小時o既 Palm Beach, 果度風景好靚架, 有好多好靚o既海岸線同沙灘....有望到太平洋o既風景, 亦都有寧靜內海o既景色....
天氣雖然係有少少熱, 但係o的海風都好舒服囉....我地見到有好多人滑浪同游水, 一家大細 family day, 仲有o的人帶埋狗狗出黎, 真係睇見到好開心.....而我最開心當然係有一隻大貓貓o係我身邊啦....真係辛苦佢開左成日車...不過都係值得o既....嘻 ^+++^
嗯, 今日真係好鬼開心 \(^0^)/

其實有開心, 亦都有唔開心, 因為我聽到達達八十四歲o既婆婆o係香港跌親, 仲發高燒 (102度), 所以 Uncle Tony 呢一兩日會飛去香港睇下婆婆, 順便等婆婆好返o的之後就接佢返澳洲....可能係佢老人家咁耐都冇返過香港唔慣o的生活同空氣, 又成日食o的油膩野所以搞到身體唔舒服囉....真係擔心死我地啦....希望婆婆快o的好返啦。

0 comment(s):

Post a comment

<< Home