沙灘貓的私家海灘

2005/04/02

失去十幾年的嗅覺...

諗o番起細個o既時候日日抓到片體鱗傷, 以淚洗面, 媽咪帶我睇哂全港最好皮膚科醫生, 佢地o既結論就係無藥醫, 希望我我大個o左會自動好返......到十一歲左右, 神績就係出現, 媽媽多年來每日為我o既祈禱神真係有聽, 真係好o番哂, 以後不再自卑, 可以著短袖衫見人。
其實自從十八歲離開左香港之後, 皮膚真係完全好返哂, 可能係環境空氣好啦, 幾歲時候抓傷o既傷痕都差唔多無哂。三年前返香港時我約過幾個當年患有同一種病o既小朋友 (而家個個都大學畢業啦, 唔再係小朋友) 出黎食飯, 咁多個人之中, 只有我一個可以完全康復, 佢地到大個左都係日日著長袖衫....見到佢地我真係想喊出黎, 點解佢地仲係唔可以好返? 皮膚敏感, 其實係可以好可怕.....
一向都有鼻敏感o既我一直都無正視呢個問題, 總覺得比起細個時候, 而家大個左已經係賺o左, 所以冇理到佢....活o左二十幾年, 有一半時間都係聞唔到野......其實, 呢個都係一種困擾。所以到左尋日, 我終於要去睇醫生, 我講哂俾佢聽我以前香港時試過邊隻邊隻藥, 咁佢俾左最後一隻藥我試, 如果都係唔得, 我就要做手術...
回想起細個, 我而家真係好好彩, 感謝神, 因為係佢醫治我, 而家我仲可以養兩隻貓貓都冇問題....希望我幾個當年 "戰友" 可以快o的好返啦....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home