沙灘貓的私家海灘

2005/03/27

第三日復活節假期之Royal Easter Show !!


British Short Hair @ Easter Show Posted by Hello

今日終於到左一個假期既高潮, 亦係假期o既第三日, 今日, 我地去左 Easter Show !!
好開心, 因為天氣好好, 冇雲, 冇雨....我地早上去接拍直一齊食個早餐, 跟住就從 Parramatta 搭火車去 Olympic Park。好多人呀....梗係啦, 今日天氣好, 又係星期日, 應該係成個 Easter Show 最多人去o既一日....好在我地唔洗點等就入到會場啦....入到去, 真係花多眼亂, 唔知道由邊度玩起先...不過我心裡面最想去o既一個地方當然就係 Cat Show 啦....開心呀....好多貓呀, 我仲可以抱到一隻 Blue Color o既英國短毛貓b呀 (見上圖)....勁勁勁開心死囉 >o< 真係死而無憾呀 !!! 除左貓之外, 我地仲有睇好多其他動物例如狗狗啦﹑牛牛啦﹑羊咩咩啦﹑馬馬啦﹑豬豬啦...等等.... 我地仲有去睇豬跳水同豬賽跑...勁搞笑囉....其他 show 例如砍木比賽, 越野電單車花式表演等都好好睇.... 睇完o的show, 我地去左o的遊戲攤位玩掟公仔, 我好易就掟左隻 SpongeBob 公仔啦...hehe... 至於機動遊戲, 雖然係好想去玩, 但係好多人囉, 所以都冇去玩....最後, 我地當然就去買 Show Bags 啦....達達買左一個 show bag 背囊俾舅父, 而我同拍直都揀唔到想要o既 show bag :( 今年o既 Easter Show 好開心, 因為係第一次同達達去嘛....


第三日 ~完~

0 comment(s):

Post a comment

<< Home