沙灘貓的私家海灘

2005/04/04

兒童節快樂...

今日係四月四日兒童節, o係呢度祝我兩個仔仔路飛蜜柑兒童節快樂!! 繼續玩爛多幾支毛毛棒~ yeah yeah yeah~~

一早起身天氣好凍, 又落雨, 返到公司好忙冇停過, 因為由星期六起我地公司個網頁全面改革, 好多方面都有更改, 搞到我有o的手忙腳亂....
達達今日冇返工, 所以個傻人自己o係屋企又食又訓, 不知幾嘆...難為我返工返到要生要死.....
放工後去左佢度食飯, 我地一齊去 Carlingford 食....好開心又可以見到個傻人, 佢今日個病好左好多啦, 可能係休息得夠啦....希望佢快o的好返.....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home