沙灘貓的私家海灘

2005/04/01

April Fool...

今日唔知點解心情好好, 朝早起身搞點哂O的野再煮個出前一丁, 再錫幾啖香噴噴O既路飛蜜柑先出門口, 都早左15分鐘到Bondi, 一去到就搵到個靚位泊架車...嘩...泊得真係靚....跟住早左10分鐘返到公司...
達達今日病得好厲害, 佢請左三個鐘頭病假...之後佢返到公司都係好病, 所以又早左幾粒鐘走....真係好擔心佢....好唔明點解同佢一齊咁耐, 佢就病足咁耐...一病接一病.... :(
但係佢每一次病都傳唔到俾我, 真係奇怪....可能係我每日KEEP 住食維他命 C 啦....其實食維他命 C 真係可以增强抵抗力...對於O的唔食生果O既懶人O黎講就更加要食啦... 好似食橙汁糖咁之嘛...
如果唔食維他命C而病左要食藥, 咁就仲慘啦....唉....其實我之前身子好弱, 成日病, 咁點解而家會少病呢? 細個O係香港O既時候媽媽成日迫我食生果, 但係自己住冇媽媽迫我, 就只好用懶人方法囉....唔係點呀? 死得啦....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home