沙灘貓的私家海灘

2005/03/31

路飛蜜柑出浴之夜...

今日放工有達達同舅父接我, 一齊去 Kingsford 食飯...達達佢聲稱病左, 喉嚨痛同埋好累, 可能係開始作感冒, 但係舅父叫我唔好信佢, 話佢係搏同情喎....不過我睇佢真係病o既....所以佢黎到我屋企食左粒 Panadine 先走, 而舅父又乘機玩貓....
佢地走左之後, 我突然間好想同兩個化骨龍沖涼, 所以就"的"起心肝決定今晚同佢地沖哂....
首先係路飛, 然後蜜柑...真係累死我啦...而家隻手仲係好震....腰酸背痛....最辛苦就係同佢地吹乾, 再加埋佢地既掙扎同出爪, 真係要命....
佢地而家香濆濆啦....難為我呢個貓奴 + 廿四孝媽咪 一_一

0 comment(s):

Post a comment

<< Home