沙灘貓的私家海灘

2005/04/07

兩個百厭星


naughty boys Posted by Hello

真係好曳, 兩個小朋友尤其係蜜柑真係搞到我筋疲力盡....每日放工返到屋企, 兩個化骨龍都會整o的"好野" 俾我嘆....等我數下佢地試過做o的乜: 將電視機櫃門 (玻璃磁石門) 成塊同我拆落o黎﹑兩個夾份打開廳個木櫃門, 拎哂裡面o的玩具出o黎﹑將廳o既落地玻璃窗簾拆落o黎﹑試過咬爛三條電話線 (由於internet用ADSL, 所以搞到幾日冇得上網)﹑打爛玻璃杯﹑仲試過自己開著電視機同錄影機再按埋錄影制幫我洗帶......
三個小朋友之中, 毛毛一定唔會做, 所以目標只係鎖定o係路飛蜜柑身上, 只不過, 我睇路飛佢咁乖, 所以都可能唔會全部係佢做, 真兇, 係蜜柑!!!!
蜜柑佢一個貓做o既野都幾可怕, 佢可以趁 Ceci 入洗手間之一剎那衝入去然後咬爛卷廁紙, 然後匆匆忙咁將咬到o既戰利品放入自己個飯兜裡面....蜜柑, 真係一隻傻貓, 佢好鍾意玩完一o的野就放入去飯兜裡面, 所以飯兜出現過玩具老鼠﹑晾衫夾﹑海綿﹑蛋殼﹑紙碎﹑繩﹑膠匙羹﹑Sink 盤塞...等等等等....如果見到個飯兜有小玩意o係度, 唔洗問, 一定係蜜柑做...佢個蠢豬....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home