沙灘貓的私家海灘

2005/03/28

最後一日復活節假期之休息日

唔開心, 因為今日係四日假期o既最後一日....
由於尋日去 Easter Show 玩得太累, 所以今日都係用o黎休息....
朝早起身都係同舅父食個牛肉粥炒麵奶茶早餐啦, 跟住我同達達就去左睇車兼 test drive....達達佢話年中想買新車喎, 所以而家都係睇下先, get 一個 idea咁上下....我地去左 Citroen 睇 C3, 仲 test drive 左一架開蓬o既 C3 Pluriel, 睇落真係好好, 我地兩個都好鐘意, 而達達就尤其鐘意 sky blue color特別版, 價錢都只不過係二萬六至三萬澳元咁上下, 不過 drive 過之後又覺得感覺一般啦, 可能因為半自動波再加上係歐洲車, 起步轉波 pick up 得比較慢....都係我架日本車仔 Mazda2 好 一_一"....
買車o既野唔可以急o既, 我地有機會再比較多幾款車, 希望達達可以買到佢想要o既車啦...
其實諗下諗下, 我地究竟係買車先, 定係買樓先呢?
噢....現實就係: 我地兩個聽日都要返工.....

第四日 ~完~



C3 Pluriel Posted by Hello

0 comment(s):

Post a comment

<< Home