沙灘貓的私家海灘

2005/03/29

Bondi 肥貓....

今日係假期後第一日返工, 個人就當然係十萬分唔願意啦...無計啦...現實就係咁殘酷....
返到公司, 驚嚇o既場面其實一早預左, 好辛苦, 挨到五點半但係發覺仲有好多野做所以六點先走 (其實都未做完)....
我帶住極度疲倦o既驅體行去拎車, 經過o的住宅時突然之間有隻大肥貓走出黎企係我前面, 佢好好好得意架....我即刻同佢玩, 佢猛咁嗲我囉, high o下 high o下咁, 好鬼抵死....同佢玩左 10 分鐘, 我要走啦...於是行啦, 點知佢跟住我囉, 我叫佢唔好跟住我, 返去自己媽媽度啦, 佢唔聽我講, 都係要跟住我行, 我慢行, 佢慢行, 我快跑, 佢又跑....我停, 佢就行過黎 high 我....真係要把我殺死啦....好得意呀....
咁我行到自己架車度時候要過一個馬路, 我同佢講, 姐姐要走啦, 聽日再同你玩, 你唔好跟我過馬路啦....點知, 佢都係要跟我過囉....就係我過左馬路之際, 佢仲未過到o既一刻, 有架藍色o既 Mini Cooper 開住燈快速駛來 (當時個天都八成黑哂), 我見隻肥貓望住架車呆左企係路中心囉...嚇死我呀 !! 我即刻諗都唔諗衝去救佢囉, 好在架車 dup break, 如果唔係我會攬住肥貓一齊入醫院囉....真係嚇死我.....



Bondi 肥貓 Posted by Hello

0 comment(s):

Post a comment

<< Home