沙灘貓的私家海灘

2005/08/10

今日我辭職了

實在係忍受唔到公司最近的變化, 業績己比去年同期增加一倍, 但人事依舊。我實在沒去再承受種種全都歸於我一個人身上的工作壓力。猶太人始終係猶太人, 佢地精打細算, 所有事都要100% perfect 的做事作風我不能夠承受了。今日放工之後, 我獨自走到洗手間祈禱, 跟住走入老細間房同佢辭職。佢當然有挽留我啦, 不過我心意已決的事係不能改變了。我俾左一個月 notice 佢, 9月中會走, 佢都會夠時間請人同train人。其實我好唔捨得離開, 無奈做了一年我好想轉工了。我最唔捨得都係老細, 諗返當初開始時只係我同佢兩個打天下, 一年內業績做到全澳第三大仲拎埋award...到左而家佢成個人變哂。我要走啦。

0 comment(s):

Post a comment

<< Home