沙灘貓的私家海灘

2005/07/25

仲有五日....

返左黎香港都一個月啦, 今次返黎返得唔係好0岩時候, 係香港全年最熱的日子。雖然天氣好惡頂, 不過今次行程總算玩得好開心。星期六早機要返澳洲啦, 好唔捨得爸爸媽媽。時間過得真快, 仲有五日...
下個星期一就要返工啦, 老細話大把野等住我做...嗚~~手下留情呀老細...
今次香港之行買野其實唔算多, 因為國泰限制行李最多20kg, 就算偷雞都最多偷到3kg, 再加埋hand carry 幾kg, 加埋起上黎其實得好少...所以都唔敢買太多野。
類積過往經驗, 拾行李偷雞之秘訣其實在於行李箱本身。我今次帶左個Samsonite大行箱返黎, 呢個箱我果陣時0係美國買成二百幾蚊美金架 (美國可以帶max. 64kg 行李, 只限兩件, 所以行李箱有大整大, 當時我帶左部電腦主機返香港, 都仲有好多quota 剩)...不過, 我決定唔會帶佢返澳洲。點解? 因為佢實在太多「骨」啦, 雖然係硬淨, 但淨重都起碼過6-7kg, 咁我唔使放自己0的野啦? 所以呢, 我今次會帶兩個「紅白藍袋」, 貪佢夠哂輕, 變左可以放多0的衫啦 (其實我0的行李全部都係衫褲鞋)。至於貴重物品例如相機等, 當然跟身啦。今日中午有少少時間我開始拾了少部份的行李, 嘩哈哈~~「紅白藍袋」真夠爽, 怪不知得返大陸阿嬸咁鍾意用佢啦XDDDD

1 comment(s):

紅白藍好野黎嫁...HAHA
不如...你將紅白藍引入澳洲啦~ 做代理, 呢門生意有得諗! XDD

By Blogger Ric Tse, at 2:49 上午  

Post a comment

<< Home