沙灘貓的私家海灘

2005/07/26

家訪...小虎...和她的十三隻貓

可愛死了~~~~十三隻...
小虎﹑肥仔﹑小魔女﹑白姨姨﹑饅頭﹑方包(又叫林小平)﹑拖肥﹑奶黃﹑西瓜﹑魚蛋﹑花菇﹑蜜瓜﹑小褔。



P.S. 噢, 忘了要多謝小平送給我左手上的三條巴痕, 我會帶回澳洲慢慢欣賞的。還有這是十一小貓不定期成長日記

3 comment(s):

我都好掛住佢地呀~~~~~~
等我又向小虎申請visa去佢屋企探貓貓先XDD

By Blogger Ric Tse, at 3:10 上午  

呵呵呵~~鬼叫我慘無人道過左成個月冇貓在家的日子, 引致貓毒發作咩...一次過有十三隻貓圍住真夠清爽 :D
你地就好啦, 0係香港幾時去探佢地都得...我走左之後只能「看相止渴」啦...好在還有小虎兩本新書帶走 :)
嗯~我以前覺得林小平冇乜特別, 見到真貓之後發覺我超級愛上左佢...佢仲細隻過小褔呀...super slim cat 一隻 XDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 12:22 下午  

我好鍾意小平嫁, 佢好得意

By Blogger Ric Tse, at 12:50 上午  

Post a comment

<< Home