沙灘貓的私家海灘

2005/07/31

回到悉尼

尋日坐早機晚上終於抵達悉尼...達達﹑拍直同舅父都有來機場接我。

回到家裡, 見ceci已經忙著搬屋, 幸好毛毛貓還在。

放下行李, 立即飛車去MIKA家, 因為好掛住兩個小朋友--路飛蜜柑^^

路飛蜜柑見到我冇特別興奮, 亦冇特別驚嚇。嘩...以前重17.5 磅的路飛經過mika契媽一個月特訓之後, 變瘦左...萬歲!!!!!

好多謝mika呢一個月來的辛勞。

本來聽日要返工, 但因為我要忙著為搬家的事而要去搵屋, 所以今日向老細請了一日假。

路飛蜜柑而家兩個打餅睡在我的床上...

聽日會去訂機票, 十月二號會再返香港停留兩個禮拜。嘩哈~~仲未向公司請假, 不過我有信心一定會俾o既...

2 comment(s):

你就好, 成日有得放假~~~^^

By Blogger Ric Tse, at 4:08 上午  

嘻~~~放假真舒服~~~十月又再放...yeah~~

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 1:53 下午  

Post a comment

<< Home