沙灘貓的私家海灘

2005/08/02

找工作

漫長假期已經結束, 今日第一天回到現實世界。返到office, 同大家寒暄一番之後, 坐回自己的桌子。路飛蜜柑的照片依舊對著我微笑, 但我的一隻兔子毛公仔被人惡意倒吊在牆上, 真可憐...

放假後返第一日工, 已經感覺身心疲倦, 今日老細又不在, 我斗膽在工作時間研究上網找工作, 發覺我這行業都會頗多就業機會, 但大多數都要多年關於這行的工作經驗, 我還只是做了一年罷了...很想快些找到一份好工作吧。下個星期我會搬屋, 就讓我安頓下來後便努力發信吧!!

1 comment(s):

好呀...歡迎黎我度坐坐呀...我都係寫下d傻野咁...互勉互勉 :)

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:39 下午  

Post a comment

<< Home