沙灘貓的私家海灘

2005/08/06

Livly



今日發現島屋又賣新島啦 (0dd), 又幾靚bor...我0係島上面種滿鮮花...哈~!

呢排返到公司第一件事就係餵我0既小寶貝﹑同佢去廁所...其實我對呢個網上寵物遊戲冇太大好感, 只不過上班時耐不耐走去餵下佢, 又或者放浪去其他島偷鑽石, 又幾過癮...不錯不錯。呢個我通常0係屋企都唔會玩的...呵~

2 comment(s):

呢隻game好似好好玩呢
請問邊度有得download?
但我唔識日文, 玩起上黎會有困難嗎?

By Blogger Ric Tse, at 10:17 下午  

livly.com 呀...唔識日文唔緊要, 你去八八版度是但問人都識架啦...佢地個個都玩..XDDD
個GAME係WEBBASE, 唔洗DL的...

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 8:51 上午  

Post a comment

<< Home