沙灘貓的私家海灘

2005/06/30

遠方的兒子和他們的爸爸 (香港第五天)

今日又係落雨, 出門口前, 發現原來有怪獸四號, 即係話燕子們有四個小朋友, 而唔係三個(有冇搞錯, 每日整多一件)。

睇到mika 俾我0既comment啦, 真係一邊睇, 一邊笑死我...至於有小朋友嘔過, 我都唔會擔心, 呢0的係好平常0既事, 我絕對相信村長兼契媽0既mika。聽到而家路飛食少左, 係好開心就真。食多食少, 其實都係講習慣。佢以前食得太多啦, 成日搶食埋蜜柑的份。而家mika有時間照顧佢地, 分開佢地食, 咁就可以control佢0既食量啦...我返到澳洲都會繼續依番呢個plan餵食。

今日達達打左幾次電話俾我。講真我又點會唔記得佢呢? 我成日都掛住就真啦...我地二十幾日之後又會再見面啦, 時間過得好快架咋....而家我要做0既就係多0的陪爸媽, 同埋開始要忙結婚0既野...壓力好大架...

香港0既天氣真係要命, 我0的皮膚敏感又發作, 好痕呀~~

0 comment(s):

Post a comment

<< Home