沙灘貓的私家海灘

2005/06/19

行街街

好一個周末假期呀...尋日星期六夜晚同達達﹑拍直去左Market City 睇《雀聖》, 套戲都幾好笑, 無厘頭囉...王晶0的貨仔都係咁架啦, 抄襲成份十分重...
之後我地去左VIVA唱K, 仲俾VIVA "踢"左入會, 下次唱K 送$20咁喎....張membership card 又幾靚0既...是但啦...唱完K, 我地三個人又例牌去左Kingsford食糖水, 今次試下新野, 叫左個"桂圓蔘蜜膏", 真係唔錯.....最後就返左我屋企打PS2...拍直佢打到一點鐘先走。

今日係星期日, 又係我同達達去街街。今日我地去左City 新開張0既World Square廣場。本來一心諗住去睇下間Sony 專門店, 點知都係重未開張...不過World Square 入面0的商鋪就開到七七八八...仲有一間好大0既"美而廉" (賣香港同日本等亞洲食品連鎖supermarket)。入面好大架, 門口有間麵包店, 有好多好得意0既麵包...又可以睇人整包...
我地行左好多地方, 又去左Townhall...仲買左件褸送俾達達...
夜晚就去左同婆婆﹑兩個舅父同達達的哥哥一齊去食飯...好耐未試過食咁飽啦....今日好開心!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home