沙灘貓的私家海灘

2005/06/17

今日係懷舊的一天....

好多日冇update個blog啦, 其實呢一個星期都冇乜特別, 都係返工放工...
今日突然間諗返起路飛蜜柑初初0黎我屋企0既時候, 只係六﹑七個星期0既小生命, 放在掌心上, 感慨小生命0既脆弱...而家呢兩隻變大了的化骨龍已經有能力推倒一個電視機落地下啦(refer to 5月30日的post)...
唔好睇而家路飛咁文靜, 而蜜柑又咁頑皮。其實佢地細個時性格剛好相反...路飛細個時好百厭架, 而蜜柑係一個好斯文, 好似女仔咁0既小貓b, 完全唔似男仔...果陣時有青椒(我朋友寄居在我家的大貓), 盡管路飛的size比青椒細十幾倍, 佢都會撩青椒打交...
至於文靜0既蜜柑, 就經常被路飛欺負。加上蜜柑細個時身子弱, 成日病, 又痾又嘔又發燒又唔出聲, 俾玩具佢玩又唔識玩, 我初時真係以為佢係一隻自閉貓。心想, 死啦, 兩個小朋友年紀相同, 但係一個(路飛)就百厭到死﹑而另一個(蜜柑)就文靜到死, 點算? 好在, 佢地就係好愛對方, 兩個小朋友從小到大就0係埋一齊, 一齊長大, 所以相處得非常融洽。

到左今時今日, 我點都估唔到, 路飛變左做一隻成日打坐收埋哂0的手腳0既貓; 蜜柑就變左做一齊充滿陽光氣息﹑一日裡三分二時間都用來玩﹑百厭到頂點0既超級搗蛋多嘴貓...屋企被佢打爛過無數杯子﹑咬爛過四條電話線﹑成個木櫃被佢撬開﹑幾度拆爛過個電視機櫃門﹑推跌哂放在廚房0既野....就算屋企0的野俾佢玩嫌, 佢連空氣都會追一番, 又或者一撮貓毛都會拿來作玩具...


0 comment(s):

Post a comment

<< Home