沙灘貓的私家海灘

2005/06/13

出發去Hunter Valley 釀酒區!!

昨日, 即係星期日, 達達又兼職帶旅行團啦...今次目的地係 Hunter Valley, 離悉尼市區大約係兩三個鐘車程。達達佢以前成日帶團, 去過澳洲好多地方, 不過佢冇帶好耐啦, 而今次係我第一次參加佢帶0既團, 所以心情好興奮呀
昨日一早我地六點鐘就起身, 三個人加埋舅父一齊開車到city 集合地點。今次個團有四十二個人, 再加埋司機同達達, 共有四十四個...每個人都好準時, 所以我地好順利出發。0係旅遊巴士上, 我地有玩遊戲 (當然係達達自己諗0既), 仲有睇《繼續無敵掌門人》, 真係開心...
由於0係車上過得好開心, 所以好快就到左 Hunter Valley 最大0既酒廠McGuigan。我係一個由出世就好喜愛酒0既人, 所以入到去當然係盡情拼命地試酒啦...我諗我都試左不止二十幾杯酒 真係一大樂事呀....最後我帶住兩支紅酒離開, 我會帶返香港送俾愛酒0既爸爸...
之後我地去左芝士廠同玻璃廠...中途我地都有0係車上玩遊戲。大約一點鐘, 我地到左 Maitland 0既 Bowling Club 食中午飯, 嘩....係好美味0既 lunch buffet, 個個人都食都好滿足呀, 估唔到郊外小鎮都有0的咁好0既club, 仲有咁多款式0既 buffet, 我地都覺得仲好味過Sydney.
食完 lunch, 達達同司機商量過之後左加插多一個景點。就係 Hunter Valley Village, 嘩...果度好正架, 係一個頗有 country feel design 0既 shopping village, 我地買左好多 ginger honey, 有0的團友就最後掃貨, 買左三大箱酒...真係好好笑....果度好靚, 如果下次爸爸媽媽來澳洲, 我一定要帶佢地去果度玩...

返到Sydney 之後, 我同達達仲約左拍直去睇《史密夫決戰史密妻》, 嗯...套戲都唔錯, 不過我地返到屋企都好累啦ZZZzzz 嗯! 真係好累0既一日, 好開心0既一日!

Hunter Valley 之照↓(按圖放大)

0 comment(s):

Post a comment

<< Home