沙灘貓的私家海灘

2005/06/25

送走了, 小朋友要聽話啦...

渡假去了, 兩個小朋友

前日, 兩個小朋友路飛同蜜柑已經送左去朋友MIKA屋企啦。MIKA佢會幫我睇住兩個仔直至我返黎, 佢開心啦, 有貓玩...佢好鍚兩個契仔架, 而且佢又好愛貓, 希望兩個小朋友唔會俾太多麻煩佢啦...
前晚, 我放工之後就"拿拿淋"返屋企幫小朋友執拾細軟, 包括洗乾淨個貓toilet啦, 糧食兜啦, 飲水機啦等等, 仲有搬左少少佢地0既隨身品例如貓樹啦﹑軟顫﹑貓毛梳﹑指甲器等, 仲有兩大包貓糧同兩大包貓砂...我將佢地全部搬哂去車尾箱...最後就係搬兩個小朋友走....路飛一路上都有哭叫; 而蜜柑就好興奮, 佢仲有伸手出黎同我玩 (阻左我開車)...

一去到MIKA屋企, 兩個小朋友起初都點怕怕, 但唔夠五分鐘, 佢地已經通屋飛, 又呢埋落床下底, 蜜柑更加周圍搞, 好似間屋係佢咁0既...因為蜜柑都曾經黎過MIKA 屋企同MBB玩過, 但係MBB已經移民返左香港, 所以我地懷疑蜜柑係度搵MBB (蜜柑同MBB以前好friend架), 而間屋其實都仲會有少少MBB的氣味, 仲有MBB玩過0既玩具...而第一次黎0既路飛就冇蜜柑咁快定落黎, 好鐘意呢埋, 不過最後都玩後好開心...
係呢度我要多謝渡假村村長兼契媽0既MIKA, 幫我睇住兩個仔 (超~! 其實你都賺左啦, 有仔俾你玩陪你訓XDDD)

聽MIKA 講, 佢話蜜柑真係好曳, 而且鐘意駁咀。好似咁, 蜜柑跳上去廚房個Bench度﹑又或者周圍用手推0的傢俱, 咁MIKA就喝止佢啦, 蜜柑竟然駁契媽咀, 喵喵喵咁鬧佢, 鬧得唔夠, 仲一邊行, 一邊拎轉個身鬧, 佢個死仔包真係冇家教, 都唔知佢阿媽點教佢 (依? 我好似話緊我自己bor, 嘻嘻~)!!!

一個月呀, 要同小朋友分開一個月呀, 希望佢地聽聽話話啦, 路飛要繼續減肥啦, 知嘛?

聽日上機

聽日下午三點鐘就要飛啦, 達達會車我去機場, 要同佢分開一個月啦, 我會好掛住佢。今晚約左拍直, 同達達一齊去睇戲院《頭文字D》, 仲有唱K直落, 所以而家要拾行李啦 (痛苦)...



MBB同蜜柑以前0既合照



百厭星蜜柑



好乖乖0既愛子路飛

0 comment(s):

Post a comment

<< Home