沙灘貓的私家海灘

2005/06/22

仲有三日...

心淡

其實我以前真係幾鍾意而家呢份工...但係最近呢一個月我已經對公司完全心淡, 對工作冇左以前0既熱誠。即係話, 我係時候要搵工了...我master未畢業時就開始做呢份工, 到畢業後就更加全情投入工作, 從來都未試過真真正正去搵工。唔知搵工難唔難呢? 有0的擔心...Val 已經將佢0既"搵工秘笈"傳授俾我, 只於搵唔搵到合適的工作就要睇運氣啦。 而暫時0黎我地公司工作0既Val, 佢兩日前已經搵到一份佢覺得滿意0既工啦, 都係關於Accounting, 年薪都好好架...佢就勁啦, 工搵佢, 唔係佢搵工...當然人地又猛料啦...Val 仲話全程做我0既employment 推薦人...好呀, 似前0係Deutsch Bank 0既時候, 係Val 請左我老細Marc 入去做, 而家Marc請Val 幫手暫時同佢睇住盤生意, 等佢可以放三個星期大假...而我就0係呢三個星期入面同Val做左好朋友, 係佢教識我好多好多野...

唔捨得

仲有三日就返香港啦, 心情唔知點解一0的都唔興奮, 可能真係返工返傻左啦...發夢都係諗住公司0的野...
我要同路飛蜜柑暫別一個月啦, 自從佢地出世以來, 都未試過同我分開多過兩日...慘啦, 佢地會唔會以為媽媽唔要佢地啦? 諗諗下, 我又唔捨得走囉...仲有達達, 我要同佢分開一個月啦, 澳洲越來越凍, 希望佢唔好冷親啦...佢成日都著咁少衫...真係擔心死人....

撞車事件

尋日達達架車又俾人撞啦。事情係咁: 佢泊架車o係佢公司條街, 放工0既時候就見到個車頭角位凹左。仲見到有張紙條夾0係玻璃窗, 用英文寫住: 車牌號碼xxxx, 一架藍色Holden Astra, 倒後時撞到你車, 然後不顧而去。 係一個叫BOB 0既鬼老目擊情發經過。後來達達搵到呢個叫Bob 0既人, 佢仲話另外有兩三個目擊證人, 都可以出0黎指證。佢話係一個女人開車, 後面坐著三個pretty ladies, 撞到達達架車之後仲大笑, 然後走為上將...達達更係好嬲啦, 佢於是同我去警局落案, 警方唔使用幾秒時間就搵到對方資料, 佢地遲0的就會搵人架啦...低佢死, hit and run, 好在天網灰灰疏而不漏, 做錯事0既人係要受法律制裁!!
其實達達佢都好好彩, 有好心0既目擊者留底資料俾佢...o係呢度好衷心多請呢個叫BOB 0既人, 好心有好報...

1 comment(s):

我會掛住你

達達

By Anonymous 匿名, at 10:17 上午  

Post a comment

<< Home