沙灘貓的私家海灘

2005/06/27

成日都搞機 (香港第二日)

今日訓覺訓到十點幾先起身。其實今朝訓到六點幾0既時候我曾經彈過起身, 因為六點幾即係Sydney時間八點幾, 我個生理時鐘話俾我聽, 而家成八點幾啦, 仲唔起身返工? 於是我彈左起身, 想話拎起個手機一睇? 依? 手機呢? 點解會咁0既? 我0係邊? 我訓左0係邊? 我用左大約十秒時間去思考, 個結論就係: 依? 係喎, 我返左香港, 呢度係香港屋企。好野繼續訓ZZZzzzz。

今日成日都冇出過街, 成日都0係屋企幫阿媽整電腦。嘩...媽咪部電腦完全唔得呀, 前年買俾佢, 都唔知點解慢成咁 (係一部P4, 2.7GHz的DELL電腦), 開一個window要用成分鐘...梗係佢唔識用電腦啦。於是我format左部腦(途中曾遇到一0的問題所以format左三次先完美), 限住我隨即install 個Norton Anti-Virus, Firewall, Spyware, 最後仲upgrade左去XP Service Pack 2。跟住安完個Service Pack 2之後又唔見左張 Sound card, 於是搞下搞下, 全部完成用左六個小時...而家部機好正啦, 有firewall 有anti-virus 有anti-spy 又有SP2...俾阿媽用黎check email 咋, 唉...我自己部機都冇咁secure...鬼叫阿媽唔識用電腦咩...成日被人hack機...

黃昏時候, 我同爸爸媽媽去左錦繡0既百佳買野, 嘩...完全唔同哂, 個百佳"upgrade"左喎...跟住又買左好多野食。我仲0係湖邊見到一隻stray cat, 個紋好鬼死正....
今日又有伯父同娘娘黎食飯, 第一晚食阿媽煮0既菜, 好好好好好味呀~~~
希望媽咪快0的退休, 咁我就可以申請佢地黎澳洲居留, 到時可以日日食到媽咪煮0既野...
另外, mika 今日留言俾我, 睇到佢咁鍚兩個小朋友真係好開心, 好多謝佢。
今日收到好多達達0既email, 好掛住佢呀。

0 comment(s):

Post a comment

<< Home