沙灘貓的私家海灘

2005/06/27

返到香港啦 (第一天)

終於返到香港啦...而家係第一日0係香港打日記。返到自己屋企有0的唔慣。當然啦, 由冬天轉夏天嘛...
講返尋日, 我同達達同拍直去左唱k, 跟住仲去睇《頭文字D》。嘩...個戲院迫到爆囉, Sydney 都會迫爆睇戲今次都係第一次。我地睇9 點幾場, 多人多到要開兩間戲院。唔洗講, 去親睇0既都係香港年輕人啦...真係香港人大雜會。
不過套戲又係幾好睇0既, 預計中咁啦...但係估唔到有咁多笑位, 黃秋生真係做得好, 反而我覺得阿澤飾演正樹就有點兒老氣橫秋...
今日一早起身, 拾唒0的行李。阿wayne架echo仔個電池死左囉, 只係幾日冇幫佢開車個電就死鬼左...於是要打電話去 road service 公司, 等人黎換左舊電, 都等左三鐘。搞到我差0的出唔到門口去機場....
達達佢就車我去機場啦。好掛住佢, 希望佢唔好冷親啦, 澳洲天氣咁凍...
而家呢度真係好熱呀, 又熱又濕...好辛苦。
返到香港有爸爸媽媽﹑伯父同娘娘接機。好開心呀, 咁多人黎接我, 梗係啦, 我係伯父娘娘湊大架...見到佢地老人家真係好開心。而爸爸媽媽都係咁0既樣啦, 一年半冇見佢地, 其實真係老左啦...
嗯....好掛住路飛蜜柑, 臨走前打過電話俾mika, 佢話蜜柑佢地開始作反搞亂...唉...擔心死我。

1 comment(s):

有你呢個契媽真係好囉...你個 [路飛減糧蜜柑增磅]大計飲食餐單好好喎, 我呢個家長絕對冇異議, 舉腳讚成tim呀~~我怕我俾你0既錢唔夠用呀, 唔夠記住話我知喎....

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:14 下午  

Post a comment

<< Home