沙灘貓的私家海灘

2005/06/06

星期一之感慨

今日打電話book左星期四同路飛蜜柑兩個小朋友去打預防針, 預計最少要花$240澳元, 呢兩個禮拜lunch又要食杯麵啦....

我0既小朋友, 心肝寶貝, 幾多錢都要花啦, 最緊要小朋友健健康康...

達達唔可以同我返香港啦, 因為工事纏身。不過我都明白事理, 所以今次只好惟有我自己一個返啦...
其實今次返香港一0的都唔輕鬆, 因為要安排結婚0既事, 而訂酒席就係最煩。要想想, 我只係返去一個月, 就要安排哂所有事情, 當然, 我亦要得到雙方父母協助例如我返澳洲後, 佢地就會繼續幫我安排埋0的手尾...不過我都唔想搞到咁麻煩, 所以如果可以一個月之內辦妥的話就最好啦。其實婚禮同擺酒0既野, 一切從簡就最理想, 但都要搞得好好睇睇, 對得住自己, 對得住老人家...至於影相同拍video方面, 我諗我會搵做電視台0既姐夫幫手, 佢好叻架...佢策劃拍攝0既電視廣告曾經得過獎, 所以呢方面都解決左...
唉~真係好煩, 本來兩個人做0既事情, 而家我要一個人搞掂...加上我每次返香港都會病一場, 如果再加埋打風落雨 (六七月份打颱風係好正常0既事), 我0既行程就會得番好少時間....希望我可以撐得住啦!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home