沙灘貓的私家海灘

2005/06/05

去睇《早熟》

吵嚷左好耐話要去睇《早熟》0既我, 今日終於可以同達達去睇啦...
今朝早一起身, 我同達達連早餐都未食就開車去Pet Warehouse 先放底百幾蚊, 買左好多野俾小朋友。我買左三大包貓糧 (仲有三件玩具送), 24 公升 cat litter, 仲有一個jumbo pet cage, 因為路飛真係肥左好多, 以前可以同蜜柑迫埋一齊0既小籠, 而家已經擠不落啦, 所以要換一個珍寶箱囉 點解要突然買一個籠? 咪係因為路飛同蜜柑下個星期就要去一年一度body check 打預防針囉, 唔買過一個新籠, 點去睇獸醫呢? 而且三個星期之後都要送小朋友去渡假村...

買完百幾蚊野之後, 我地就去左唐人街食野。真係黑仔, 我諗住去ATM 提款啦, 點知俾部機食卡...算....

跟住我地買左一點半場戲睇《早熟》, 其實我覺得好好睇呀, 但係達達就話唔好睇。呢0的都係見人見智啦, 可能覺得有共鳴, 因為其實黃秋生飾演 Fiona 爸爸, 個格又幾次我爸爸以前管教我, 要我學琴學呢樣學果樣...而我又係反叛啦, 乜都同爸爸作對...最後都係傷左爸爸個心....
anyway, 唔係一套very good 0既電影, 不過都叫唔錯....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home