沙灘貓的私家海灘

2005/06/08

幸福大晒

今日起身, 個手機鬧鐘竟然唔work, 搞到我遲左足足半個鐘起身, 起身時望到個鐘係7:45AM, 即刻嚇醒啦...於是連頭髮都冇夾到就出門, 出門前都不忘做貓務...仲要走落去停車場去架車度拎番包新貓砂上樓...唉...真係廿四孝貓奴...最搞笑就係我返工竟然冇遲到....

今日0係公司聽《在晴朗的一天出發》同昨晚的《架勢堂》重溫, 仲有暫時冇左大Joe 0既《絕情谷》聽返杜文澤同大塊田0既婚禮, 真係好正呀...好好笑囉, 阿澤0係個飲宴入面狂俾人"對"酒, 而大塊田就狂喊...真係聽到都"鄧"佢地開心呀...好幸福呀。而家0岩0岩播緊at 17作俾阿田自己唱0既主題曲"守望杜田", 0的歌詞真係貼到絕呀...「多想給你一個家, 還想給你泡杯綠茶...」「害怕天雨會將你沖走, 害怕海嘯會將你捲到天邊海角, 叫我往那兒把你帶回家...」「來到我身邊擁抱我吧, 讓我快樂好嘛?」幸福幸福幸福 ^^

今日返工時達達打左幾次電話俾我, 佢話喉嚨痛呀, 真係好膽心佢, 希望佢快d無事啦....好掛住呢隻貓....

1 comment(s):

HEY, 點同呢里斯? XDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 5:08 下午  

Post a comment

<< Home