沙灘貓的私家海灘

2005/06/04

BBQ 同樂日

今日星期六, 達達幫公司搞左個BBQ 同樂日, 有五十人參加。地點係 Bi-Centennial Park, 即係奧運場隔離的公園, 係一個好大o既公園。

今朝一早起身我地去左接拍直順便拎左一o的佢爸爸媽媽整o既BBQ肉 (超美味~)...
個公園好正呀, MIKA 都好鍾意, 佢仲話要聽日帶架單車去...其實我今日唔舒服, 佢就陪足我全程...
至於達達, 佢就要忙於打點一齊, 因為呢個活動佢係負責人, 所以要看實o的人, 又要負責遊戲, 仲要叫破喉嚨, 真係辛苦佢....不過真係搞得好好, 完滿結束, 我地返屋企前去左拍直屋企拎左佢部PS2返我屋企玩!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home