沙灘貓的私家海灘

2005/06/01

買了! 回港的機票

終於買左啦, 六月二十六號坐國泰返港, 媽媽開心到不得了, 因為一年半冇返過去啦。今次會返去整整一個月, 到時要買好多野啦....行李可能唔夠啦....哎呀....
anyway, 有得返香港就好開心, 可惜係六月份, 應該會熱到變燒貓啦...
係至於路飛蜜柑, mika 已經一早等唔切話要做佢地渡假村村長, 我擔心到時如果小朋友又o係mika屋企打爛野, 我都唔知點賠俾佢囉....haha....我大概21號左右就會運小朋友到渡假村, 俾佢地有幾日cool down period...

今晚我又好開心可以同達達一齊食飯, 食飯之前我先同舅父o係我屋企咭血驗血糖, 但可惜唔係太識用部機, 搞到舅父三隻手指都流血...hahahahaha....
之後我地去一個pub 食$5 steak, 雖然要等, 不過好好味, 又抵食...而家好飽啦

0 comment(s):

Post a comment

<< Home