沙灘貓的私家海灘

2005/05/08

祝自己母親節快樂 =.=

今日係母親節, 路飛一早就喵喵喵~ 同我講第一句母親節快樂...嘻~ 蜜柑雖然冇講, 但係我知道蜜柑係鍚媽媽o既, 所以佢一早見到我就好似滾地葫蘆咁o係我面前碌來碌去....好鬼抵死


尋晚好開心呀, 達達放工之後就黎我屋企食飯, 我煮左好多好味o既送菜同湯...食到佢停唔到口呀~
跟住我地睇帶, 睇繼續無敵掌門人...仲有食雪糕
今日一早我同達達去左探婆婆...佢好精神呀, 見到我地黎探佢仲好開心tim....我見到阿婆都好開心, 因為我自己婆婆早過身, 所以好羡慕有婆婆鍚o既人....今日係母親節, 所以兩個舅父都同婆婆慶祝, 我地六個人一齊去Ashfield食飯, 睇到阿婆佢好開心
之後達達同大舅父送我返屋企, 經過Kingsford 順便去左食糖水, 我食左一個芒果紫米露, 達達食左一個海底撈o野, 大舅父佢呢個糖尿病人竟然大膽地食左個什果西米露...睇黎佢食得好開心

0 comment(s):

Post a comment

<< Home