沙灘貓的私家海灘

2005/04/27

胃抽筋呀....又請病假 :(

今日朝早7點鐘起身個胃抽筋抽得好厲害, 我自己知道發生緊咩事, 所以我無俾機會佢惡化, 跟住拎起個電話第一時間打俾波士請病假...跟住再打電話俾達達....本來我諗住入急症室, 因為我兩年前都試過, 入急症室醫生同我打麻啡同吊鹽水....不過果陣時我唔係o係屋企, 係街外, 所以一痛就痛到要生要死, 搵唔到地方休息.....今次唔同, 病發時o係自己屋企, 所以我可以控制.....
我立即跳上床彎起個身令自己冇咁痛....果然, o係屋企點都好o的.....
達達後來又打電話黎, 話佢黎睇我, 佢請左兩個鐘假黎探我呀, 仲買左一個菠蘿包同一個腸仔包俾我....雖然我冇哂胃口食野, 但個肚點都要有少少野落口嘛.....佢對我真係好呀....嗚~~ 其實真係好痛架....後來佢話唔准我自己焗o係屋企入面, 所以佢帶左我去 Maroubra Beach (即係屋企條街一直行過去o既海灘) 吹下海風, 吸下新鮮空氣.....
後來達達要返工, 佢就車我返屋企, 我成日o係屋企乜都冇做過, 成日就彎o係張床上面, 彈動不得....最多都係上下網....不過上上下又要訓番落床.....
夜晚佢同舅父黎搵我食飯, 我雖然仲痛但係都可以勉強行到....食完飯就返屋企再休息, 而家好左好多啦.....希望聽日會好返啦~

0 comment(s):

Post a comment

<< Home