沙灘貓的私家海灘

2005/05/01

達達的生日 party


小朋友們同爸爸影的合照





尋日係達達生日party, 我地請左拍直, wing, jane 同佢肥老公 tommy 黎我屋企為佢慶祝生日。 我地無打算出街食, 所以我準備左 ceasar 沙律﹑肉醬意粉﹑鹽焗雞翼。簡簡單單o係屋企煮野食都唔知幾好 ^_^ 最緊要佢地可以黎睇小朋友嘛.....
之後, 我地當然有切生日蛋糕啦....係風月堂o既香芋蛋糕, 好好好味架 ^+++^
我地之後去左 VIVA唱K, 由 9 點唱到 12 點....真係好耐冇唱得咁盡興啦!!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home