沙灘貓的私家海灘

2005/04/29

達達生日快樂~!

今日4月29日係達達生日啦.....第一年同佢過生日, 好開心!!! 雖然尋日先o係醫院出返黎, 身體仲係有少少唔舒服, 但係男朋友生日喎....點都要同佢出去慶祝下啦 ^_^ 佢今日朝早六點鐘起身去接舅父返工, 而我就繼續冇返工, 請病假休息....夜晚等達達放工佢就黎屋企接我, 我地去 Star City 裡面一間叫 Pyrmont o既意大利餐廳食野.....我地叫左兩個餐, 同埋有酒....我叫左個羊扒, 不過就好似太熟, 佢叫果個牛扒同蝦就o既好味.....食完之後, 佢又話要賭兩手喎....放左 $10 落去玩 rapid roulette, 第一盤就贏左四十蚊, 但係再玩多幾盤, 十蚊全部冇哂...!!! 哈哈哈哈....叫左佢唔好咁貪玩架嘛....是但啦, just for fun~ 跟住我地去接舅父放工, 因為佢要開會開到好夜.....仲有另一個同事都一齊....我地四個人去 Burwood 食甜品 (舅父同個同事就食晚飯)。之後我地個個都好累啦, 要返屋企休息~ 今晚達達收到我織俾佢o既頸巾, 唔知佢鍾唔鍾意呢? 我就覺得隻色好襯佢, 好 fashion 架....haha....遲o的天氣凍我要佢帶出街架.....嘻~~~


tat

0 comment(s):

Post a comment

<< Home