沙灘貓的私家海灘

2005/05/07

星期六在家休息的一天

首先好多謝 Esther o既留言, 我好返好多啦 (身同心)....只要休息多o的同埋食多o的有營養o既食物就會好快好返 希望快o的到六月尾返香港就可以見到你啦....

今日訓覺訓到十點, 好耐都未試過訓到咁晏啦, 雖然路飛有八點有搞醒過我, 但我都好快再訓返...嘻~
好鍚路飛﹑蜜柑, 所以今朝早同小朋友玩左成日上午...如果佢地可以跟住我一生一世就好啦...可惜生命短暫, 所以我會俾佢地最最最幸福的家...i love u 路飛蜜柑

頭先去左買菜, 因為達達今晚會來食飯....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home