沙灘貓的私家海灘

2005/05/06

病假一天

09:00am: 路飛好早就叫醒我, 佢留左好多口水o係我張床上面。悶...唔想咁快起身, 開著電腦聽絕情谷....


10:45am: 起身刷牙沖涼, 個喉嚨仲有血, 深紅色血塊....


12:40pm: 洗完衫, 幫小朋友換砂﹑梳毛...又坐o番o係電腦前....覺得好唔開心, 點解我呢兩三個禮拜挨咁多苦, 病咁多次, 入咁多次醫院, 加上又請咁多病假 (等於無收入), 我都要學識堅強。即使有幾多痛楚, 我都會挨過....但係有人就成日埋怨想死﹑要離開呢個世界? o岩o岩聽完倪震, 講到有一對夫婦, 有一個9歲大﹑患有絕症o既女, 別人會覺得佢地好可憐, 要照顧一個隨時可能會離開佢地o既女, 但佢地就覺得自己比任何人都幸福快樂, 因為佢地每日同囡囡溝通o既時候, 得著o既永遠係最好。珍惜眼前人, 要給予眼前人最大幸福快樂, 即使人生在世總會別離, 若果係活得精彩﹑o係人生o既道路上種滿燦爛的鮮花, 我覺得係不枉此生.....我絕對不能理解點解有人有健康﹑有幸福﹑有好多人鍚佢﹑關心佢﹑有好好o既生活, 仲要諸多埋怨, 經常將 "死" 字掛在唇邊呢? 呢o的野, 絕對不能隨口講, 當作等閒笑話。因為愛佢o既人聽到會好傷心, 好傷心....



3:30pm: 頭先去左 Eastgardens 買野。而家屋企煲緊紅棗雞湯...臨出門口之前同拍直傾左一陣電話, 因為佢知道我唔開心...順便打電話黎問候下我。路飛蜜柑訓緊覺 ZZZZZzzzzz....


8:00pm: 而家飲緊煲好o既黨心紅棗雞湯, 雖然唔係咁鍾意黨心o既味道, 但係身體弱, 要飲o的保湯 (但係又懶買煲湯料, 屋企有n年前阿媽俾我o既黨心)....達達頭先同舅父黎我屋企一齊食 pizza....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home