沙灘貓的私家海灘

2005/05/02

久休復出

請左成個禮拜病假, 今日終於要返工.....真係好唔想返工呀, 不過唔返又點維持生活呢? 唔通睇住自己冇屋住, 小朋友要訓街咩? 所以今朝早抱住十萬分唔願意o既心情走上去 Bondi (公司) 的路.....我從來冇發覺原來 Bondi 係咁近 Maroubra (我屋企), 點解條路唔遠o的? 點解唔塞下車呢? 唉....搞到我仲早到, 真係慘
返到公司, 就當然好多人問候我啦....出自真心又好, 禮貌上問下又好, 我都係俾每個人同樣o既答案....今日, 我真係唔想多講野.....
做做下野, 又覺得其實返工都幾有意思....哈哈...我個人真係五時花六時變呀.....心情又開始轉好, 可能係冇返工咁耐, 第一下一定會抗拒...嗯嗯嗯~~
今日蜜柑好洩, 佢打哥哥路飛...又打家姐毛毛.....蜜柑!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 你同我罰企!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home