沙灘貓的私家海灘

2005/04/28

入院

今日成日係醫院渡過.....打針, 吊鹽水, test.....聽日達達生日, 今晚早d訓。
係呢度我要多謝幾個人。 首先我要多謝我o既 flatmate Ceci, 因為佢知道我病之後好擔心我, 去醫院探我, 仲帶埋一壺糖水俾我飲。之後要多謝 Simpson, 因為佢車Ceci一齊去醫院探我, 仲同我講笑....多謝 Ceci 男友阿 jon, 因為佢有打電話問候我.....多謝 Florence, 佢打過幾次電話黎問候我....多謝我老細 Marc, 因為我幾日冇返工係佢幫我做我o的野, 辛苦佢...多謝拍直, 佢有打電話問候我, 仲想過黎探我, 不過係我叫佢唔好黎, 因為遠....多謝達達舅父, 因為佢都好擔心我, 有黎探我, 仲"借"左達達俾我用一晚.....
最後, 當然要多謝男朋友達達啦, 佢為左要接我出院, 同舅父食完飯後先車舅父返屋企 (西面30km遠的家), 然後再開 30km 車返東區o既威爾斯親王醫院 (我屋企就o係醫院附近)。第二朝六點佢要起身, 開車返自己屋企接舅父一齊去北區 Chatswood 返工.....由我屋企去佢屋企就好似由尖沙咀去上水咁遠, 佢仲要來回咁多次, 真係好辛苦佢.......聽日仲係佢生日, 係度要預祝佢生日快樂, 同埋呢, 我要講一句: i love u 達達貓 :)

0 comment(s):

Post a comment

<< Home