沙灘貓的私家海灘

2005/05/03

好勁o既人呀~

老細阿Marc 五月廿七日就要放一個月大假啦, 所以佢好有面咁請佢左一個"好勁o既朋友" 幫佢睇住盤生意, 即係話, 呢個"好勁o既人" 將會做我一個月臨時波士....
呢個"好勁o既人" 叫阿 Val, 尋日開始黎我地公司返工, 唔講唔知, 原來佢真係好勁架, 以前o係政府部門做過高官, 又o係幾間澳洲大firm 做過行政總裁 (Managing Director)....諗極都唔明, 點解Marc 會識得咁多勁人? 識唔係問題囉, 仲係請到佢黎我地公司做兩個月Temp job, 真係有面....
而我當然好開心有 Val 同我做拍擋啦....因為 Andrew Morris 做埋今個星期就要走啦, 佢搵到份 State Government o既 job, 其實講開 Andrew, 佢又係一個有料之人, 佢以前o係國防部聽講做得好大粒 (呢個係我國防部o既aunty 講我聽o既), 佢呀, 個人又歉虛, 又低調, 真係好鍾意o的做事作風咁乾淨o既人。
而家 Val 係我好朋友, 佢真係一個又老實, 又有 charisma o既人....好 charm 呀~~~~希望我會o係 Val 身上學到功課, 因為佢 manage business 好有一套, 我今日同佢討論 Tom Peters 都講左成個下晝....佢真係又有理論, 又 practical....我而家每日返工都會好開心
估唔到我地小小公司, 入面全部都係勁人。 Marc 就當然勁啦, 佢 set up 呢個 business, quit 左以前大公司俾佢勁高年薪o既工, 而家我地公司係全澳第三大 online pharmaceutical trading company。而我呢? 我最差, 不過點講都好, 我都係一個 Master of Logistics...哈哈...
尋日達達佢夜晚訓唔著, 3:30am 打電話俾我, 話掛住我喎....不過我好快又訓返...嘻~~
三日冇見過佢啦, 各有各忙, 住得又遠...希望快o的到 friday night, 咁我就可以見到佢啦

0 comment(s):

Post a comment

<< Home