沙灘貓的私家海灘

2005/04/14

蜜柑不要哭

不得了, 蜜柑喊啦.....
我頭先一返到屋企入門口, 見到蜜柑坐左o係貓樹度, 再望真o的, 佢右眼o係度滲眼淚呀....我用手幫佢抹 (當然抹返落去佢個身度 一_一"), 跟住o的眼淚水又再"標", 不繼慢慢流眼淚....蜜柑, 你做乜啦? 唔好喊啦.....係唔係有 dirty 走入去? 不過蜜柑仲係好唔乖, 我睇佢隻眼時候佢有咬我啦....(當然係同我玩果種咬啦)

今日心情好返好多, 因為夠訓嘛, 之前路飛成晚喵住哂, 失眠, 搞到日頭返工都冇精神, 好慘架....加上, 有達達陪我嘛...當然開心o番哂啦....今晚我地仲一齊去食飯.....hehe.....星期六又可以見到佢啦....好開心 !!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home