沙灘貓的私家海灘

2005/04/13

我都要買樓?

呢兩日心情好差, 唔好問咁多, 總之就係好差啦....蜜柑又唔乖, 我見到佢都想哭....路飛尋晚由三點鐘開始就O係我睡房門口狂叫媽咪媽咪, 叫到五點幾先收聲....
不過尋晚11點達達就O黎搵我, 雖然只係坐左10分鐘, 但係都好好啦....佢又同我講起買樓O既野, 因為佢尋日同做銀行既阿JANE, TOMMY 食飯講開Home loan 既野....舅父都會支持我地買樓, 所以會係三個人既事....至於買邊區, 暫時未定....睇下樓先囉, 呢D野, 唔可以心急....至少應該唔會係今年之內O既事掛? 唔知呢....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home