沙灘貓的私家海灘

2005/04/12

搬去西貢?

今日o係公司又同媽咪傾 long distance, 一傾就傾左 45 分鐘, 都係講無聊野啦....唔好以為我返工唔做野, 其實一邊夾住個電話一邊做野, 都幾辛苦架....阿媽就日日打電話黎我公司, 一日打幾次, 都咪話唔煩....鬼叫佢係我媽咪咩.....
今日我地o既話題係, 申請佢同爸爸過黎澳洲住, 咁就可以成日見到個女啦....咁講講下, 又講到賣樓, 搬屋....媽咪今次又幾認真咁話, 我地打算遲o的等樓價再升高o的就賣左錦繡花園層樓, 跟住就按照爸爸o既夢想, 搬去西貢租一層細單位, 因為爸爸話佢想移民之前, o係有生之年可以一嘗住西貢之味....住一年又好, 幾個月都好嘛.....
咁我就當然唔知佢地兩個搞乜鬼啦, 由得佢地囉, 老人家, 天馬行空, 天方夜譚....唉.....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home