沙灘貓的私家海灘

2005/03/05

有毛o既大蜘蛛呀 >.<

好開心, 因為又係星期五 ^_^
放左工出 City 搵達達同佢屋企人, 再加上Brisbane 既 Aunty 落左o黎Sydney, 咁我地就出左去食飯....食完飯之後, 我車佢 Aunty 同表弟 & 舅父去 Parramatta, 達達就車媽媽同婆婆, 我地幾個一齊去Club, 因為達達想練歌....佢好似自從一月尾歌唱比賽之後大病一場, 一直都冇去過練歌啦....其實佢病仲未好返 (嘩...諗起上黎都病左個幾月啦).....

同佢練完歌返到屋企, Ceci話頭先有好大隻蜘蛛走入屋, 有兩隻手掌咁大, 咁有毛添呀~好得人驚。
至於小朋友們, 路飛見到隻蜘蛛就勁驚 (一_一" 有冇搞錯!!?) 即刻躲埋一角...而蜜柑小朋友, 因為蜘蛛出見一刻佢正在如廁, 所以唔知發生過乜事, 出返大廳時隻蜘蛛已經俾 Ceci 男友朋趕走左喇....蜜柑真係好彩..... 咁毛毛就o係房入面都係唔知發生左乜事....
而我地返到屋企o既時候, 隻蜘蛛雖然已經走左, 我亦見唔到隻蜘蛛, 但係就見到路飛仲未驚完.....可憐小朋友個樣真係好驚, 好在媽媽返到, 即刻抱抱呵o番路飛先 ^_^.....而蜜柑小朋友, 都係唔知頭先發生乜事, 見到媽媽返黎就好開心, 通屋跑囉.....真係天真無邪。

0 comment(s):

Post a comment

<< Home