沙灘貓的私家海灘

2005/02/26

二月二十六日....

今日一早起身收拾屋企, 洗衫, 跟住約左達達o係 city 食lunch, 我地食左韓國野, 好抵食架....跟住佢要返公司繼續返工, 咁我就幫佢婆婆返去Bondi 間pharmacy買prescription藥, 順便自己都去買少少野咁啦.....買完野返左屋企, 之後就即刻再出返 city 同達達同屋企人tea....後來我同達達去左影貼紙相...嘻嘻 ^++^
之後呢, 因為大家都唔想再行, 所以我地決定返屋企啦...我地去左 Eastgardens 買野返屋企煮, 點知見到 Jano...我地夜晚睇左拍直burn俾我o既神經俠女, 係 Eason, Joey 做架....都幾好笑....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home