沙灘貓的私家海灘

2005/02/27

二月二十七日

今日十點幾起身左身, 之後達達同我去左婆婆屋企, 然後一大班人一齊去Parramatta食越南牛肉粉, 順便接埋大舅父嘛....
晏晝我同達達同媽咪三個去左Burkenhead Point 買野, 買左幾件衫...... 多謝達達 ^^
後來啦, 返左婆婆屋企, 點知有個人囉, 去左訓覺....咁我同媽媽同婆婆三個去左買野囉....
嘻嘻....最後我同達達一家共七個人去左Ashfield食晚飯....
食完飯之後就返左屋企囉....點知睇到 mika 有個 miss call, 咁就 call佢啦, 哼! 個衰婆竟然自己一個去左 Kidy 屋企偷貓囉....好衰架....我又想去呀....佢有叫我去架, 但 Hornsby 咁遠喎...有o的心動架, 但係理智叫我唔好咁夜去啦, 第二日要返工....唉....悲哀.....好想見加菲ball....
Anyway 好開心呢兩日可以同達達一齊...不過又到星期一囉, 我地兩個又要返工lu....又有排見唔到佢lu :(
算啦, 工作至上, 我會比心機做野架啦 ^_^

0 comment(s):

Post a comment

<< Home