沙灘貓的私家海灘

2005/02/22

今日係最後一日

今日係最後一日o係舊office返工, 由聽日開始, 我地就會搬去隔離街的寫字樓。我好鍾意個新office架, 有好靚o既景, 有海景, 有機場景....總之, 好正。以後我會有自己o既私人空間, 可以做自己鍾意做o既野, hehe.....不過, 工作時工作, 我係一個好認真工作o既人, 當然啦, 我最唔鍾意就係o的工作時玩下玩下o既人....

今日我同個manager 嘈交, 因為我個department要搬, 佢開始同我劃清界線。算, 我都係由老細直轄, 你有乜business 上o既問題, 唔好問我, 你問老細啦。不過老細上次講到好明, 我地department既事係由我負責, 我要你 manager o既協助時, 你一定要幫我。最後一日返工, 先開始睇清人o既本性....哀哉哀哉....

今日個日記好火爆, 唔好意思....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home